חברת ביטוח ישיר ממשיכה להתחרות ב... עצמה, כן נכון בנוסף למותגים 9,000,000, ביטוח ישיר והפרויקט עם YNET, משיקה החברה מיזם חדש בשיתוף עם סופרפארם.
כלומר, ארבעה מותגים המשווקים את אותו המוצר הביטוחי עצמו...
מה קורה עם המחירים לאותו המוצר בכל אחת מתחנות השיווק של החברה - לפיקוח על הביטוח הפתרונים.
הואיל ומדובר בנקודת מכירה אנושית, בנגוד לשלושת המותגים האחרים, מעניין מה יקרה כאשר ללקוחות שתביעתם נדחתה יגיעו לסניף הסופרפארם בו רכשו את הביטוח לעשות "שמח".
בקיצור, לא יהיה משעמם...
בברכת המשך שבוע נהדר,
שלכם
קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרי ביטוח
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה