יום שני, 13 באוגוסט 2012

הסוכן המבטיח (ואינו מקיים) מכה שנית

הבטחות בע"פ הן
כאדוות גלי החוף
עולם הביטוח מלא הפתעות. כך ניתן להסביר את שיחת הטלפון שקיבלתי במפתיע במהלך השבוע שעבר מסוכן ביטוח גדול ביותר (מגה סוכן) שטען במלוא המרץ שעלי לדאוג לכך שלקוח שאני יועצת לו אמור להיות מבוטח באמצעותו ולא באמצעות הסוכן הקיים לפי הפוליסה שכבר הונפקה באמצעותו בעבור אותו לקוח.

לא עזרו ההסברים שלי שמעשיו של הסוכן עומדים בניגוד לכללי האתיקה של לשכת סוכני הביטוח ובהחלט אינם הוגנים. והוא בשלו.

אותו סוכן אמר שאת כל התנאים הקיימים הוא יכול להשיג בכל חברת ביטוח שהיא והוא הוא הגדול מכולם (מזכיר לכם את מוחמד עלי, המתאגרף האגדי, ימיו הגדולי) משהו כזה.

מה שאותו סוכן "שכח" להזכיר הוא שכבר לפני שחמש או שש שנים, הוא קיבל ממני הזדמנות להוכיח שהוא יכול לעמוד בתנאים המיוחדים שלי וכשל. לא פעם אחת ולא פעמיים אלא שלוש פעמים ומאז הפסקתי לשתף אותו במפרטי ביטוח של לקוחות.

המסקנה מכל זה היא פשוטה. לעולם אל תאימינו להבטחות בעל פה של סוכן ביטוח וקבלו ממנו הצעות והסברים בכתב בלבד. וכן היזהרו מסוכן המציע לכם "חתול בשק" של כל תנאי הביטוח ומחירי הביטוח הקיימים מבלי שהוא בדק וראה ולמד לפני פיזור ההבטחות במה המדובר

בברכת המשך שבוע טוב,

שלכם

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים בביטוח כללי ומנהלת אתרי ביטוח

תגובה 1:

  1. את כל כך צודקת, כמו בכל דבר בארץ, גם הסכמה בעל פה על חוזה דירה למשל - אסור לקחת את זה כמשהו שאומר משהו. חייב נייר מסודר. קרה לי לצערי גם בעבר עם ביטוח מקיף לרכב.

    השבמחק