יום שלישי, 10 באפריל 2012

אל תחתמו על מינוי סוכן בשלב הצעת המחיר

ייעוץ באמצעות סוכן עולה בכסף
כשאתם מבקשים מסוכן ביטוח להמציא לכם הצעת מחיר, חשוב שלא תחתמו לו בשלב זה על כתב מינוי סוכן וחשוב עוד יותר שלא תבקשו ממנו להכין בעבורכם תוכנית ביטוח כאשר אתם מתכוונים להפנות אותה גם לסוכני ביטוח אחרים.
האמור אינו מתייחס לביטוח דירה או רכב אלא לביטוח של בית עסק המצריך השקעה של זמן ומשאבים מצד סוכן הביטוח.
בית משפט חייב בחודש מרץ 2012 מבוטח (בעל מוסך) לפצות סוכן ביטוח (אהוד כץ הידוע בכינויו אודי כץ המשמש כנשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל) בסך 5,000 ₪ על טרחתו לאחר שהמבוטח מינה את סוכן הביטוח לשלוחו ובפועל ערך את הביטוח באמצעות סוכן אחר כאשר הסוכן אהוד כץ השקיע מכספו ומזמנו על מנת להשיג למבוטח את תנאי הביטוח הטובים ביותר וכלל בין היתר התקשרות עם יועץ ביטוח, סוקר סיכונים, קיום פגישות וניהול משא ומתן ממושך מול חברות ביטוח שונות.

בברכת המשך חג שמח

שלכם

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת תוכן אתרי ביטוח

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    כמו בכל דבר אני חושב שחתימה על מנוי סוכן לפני שהחלטתם על אחד יכול לגרום לכם להרבה בעיות.
    הרבה אנשים שואלים אותי מי צריך ללמוד קורס יסודות הביטוח ואני אומר להם (בתור אדם שסיים קורס יסודות הביטוח) שהאנשים שבאים לקורס זה מתחלקים לשניים: כאלה שרוצים להרוויח כסף בלבד וחושבים רק איך להחתים כמה שיותר לקוחות, וכאלה שאוהבים את תחום הפיננסים וימשיכו ללמוד גם קורסים נוספים כמו מקצועית א, מקצועית ב ועוד.
    שאתם חותמים מול סוכן ביטוח כדאי מאוד לנסות ול:קרוא" אותו על מנת לראות האם הוא מהחצי הראשון של האנשים. אלה שיבואו על מנת להחתים כמה שיותר לקוחות. אם הוא כזה הוא ינסה להחתים אותכם כמה שיותר מהר ולהמשיך ללקוח הבא.
    לעומת זאת סוכן מהסוג השני ישב איתכם ויסביר לכם בשקט ובלי לחץ, זה סוכן שאפשר לסמוך עליו שיעשה את הכל כדי שתרוויחו את המקסימום מהביטוח.

    השבמחק