חברות הביטוח בכלל וחברת הביטוח הישיר בפרט, נוהגות לפרסם נתונים לגבי שיעור חידושי הביטוח בחברה. המבחן הנכון שאמור לעניין את הצרכן הוא לאו דווקא שיעור החידוש מבין כלל המבוטחים אלא דווקא שיעור החידוש מבין המבוטחים שהגישו תביעה במהלך השנה נגד חברת הביטוח.
שיעור נמוך של חידושים יכול להצביע על חוסר שביעות רצון של מבוטחים בטיפול בתביעת ביטוח או גם על הגדלת פרמיה וצעדי ענישה כנגד מבוטחים אשר הגישו תביעות במהלך תקופת הביטוח.
בברכה,
שלכם,
קטיה שורצמן,
יועצת לניהול סיכונים בביטוח כללי ומנהלת אתרי ביטוח
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה