יום שני, 19 במרץ 2012

הקפידו לקבל קבלה על תשלום לביטוח

קבלות של חברת ציון מהאוסף הפרטי של קטיה שורצמן
אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל היו כבר מקרים (הפרטים שמורים במערכת) בהם סוכני ביטוח קיבלו את פרטי כרטיס האשראי של לקוחות אבל נמנעו מלהעביר את הפרטים למחלקת הגביה של חברת הביטוח, אשר מצדה דאגה לביטול הפוליסה כעבור זמן מסוים שהביטוח היה בתוקף והפרמיה לא שולמה, כאשר המבוטח עצמו, לא דאג לעקוב אחר ההורדות בכרטיס האשראי וגם לא היה מודע לביטול הביטוח.

העצה הטובה ביותר, היא פשוט - לדרוש ולקבל מסוכן הביטוח קבלה על תשלום הפרמיה ולא להסתפק במסירת פרטי כרטיס האשראי כהבטחה לתשלום לצורך הביטוח.











בברכת המשך שבוע טוב


שלכם


קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים בביטוח כללי ומנהלת אתרי ביטוח

אין תגובות:

פרסום תגובה