יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

איני עונה לטלפונים של גולשים

איני נותנת ייעוץ טלפוני בחינם
ביטוחהוא מוצר פיננסי - כלומר עוסק בכסף ועולה בכסף. גם ייעוץ ביטוח עולה בכסף בעיקר כאשר מדובר ביועץ בלתי תלוי שאינו מעוניין לשווק כל מוצר שהוא לפונה מלבד הידע המקצועי אשר בעבורו יש לשלם.

מסתבר, שעובדה פשוטה זו, אינה ברורה לכל הגולשים ומדי פעם, מגיעים אלי טלפונים של אנשים המקפידים על דיבור בטון מנומס ומנסים לקבל ממני ייעוץ טלפוני בחינם וכאשר אני מסבירה להם שהם מטרידים אותי וכי ניתן לקבל ייעוץ בתשלום תמורת מילוי טופס ומשלוח התשלום הדרוש - לא תאמינו מה קורה, או שאולי כן? - הם פשוט נעלבים...

אז ככה זה, אכן וכן איני יועצת בחינם ומי שטורח להשיג את מספר הטלפון שלי ומצפה לקבל ייעוץ בחינם, יכול לחסוך לעצמו את עלות השיחה והזמן ופשוט להיעלב לבד בלי להטריח אותי כלל וכלל...


בברכה,


שלכם

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרי אינטרנט

אין תגובות:

פרסום תגובה